5 dolog, ami miatt legtöbbször lepontoznak egy szálláshelyet

Amikor egy pár, egy család vagy épp egy baráti csapat útra kel, akkor pihenni, kikapcsolódni szeretnének. Ehhez leülnek, és gondosan kiválasztják az ideális úticélt, majd ahhoz a szálláshelyet. Ma már egyre többen nézik meg ilyenkor az értékeléseket. És bizony vannak olyan tényezők, amelyeket, ha mások korábban lepontoztak, azt a szálláshelyet inkább elkerülik.

Melyek ezek – azaz, mi miatt pontoznak le legtöbbször egy szálláshelyet?

1.Rémálom a szálláshelyen: a zaj

Ha egy alapvetően csendes hétvégére indulnak, de például ott zajlik egy 100 fős csapatépítő buli is, akkor könnyen csalódhatnak. Ezt a legtöbb szálláshely úgy igyekszik kiküszöbölni, hogy előre jelzi, előfordulhat ilyen esemény. Azonban – az esetleges lemondások elkerülése miatt – konkrétan ritkán írják meg, hogy „ezeken a napokon csapatépítő lesz”. A vendég pedig pihenés helyett mások bulizását hallgatva hajtja álomra a fejét; próbálja elfogadni, hogy a jacuzziba nem fér be a csapat tagjai mellé, és ezzel meg is van a lepontozás.
Szintén zajérzékenyek az emberek olyan szálláshelyeken, ahol csendet ígérnek. Például olyan környezetben található, vagy a szálloda eleve felnőttbarát profillal rendelkezik, a teljes kikapcsolódást keresőket szeretné megszólítani. Itt egy kisebb hangzavar, például egyetlen hangosabb asztaltársaság is érzékenyebben érintheti a vendégeket.

2.Rémálom a szálláshelyen: a nem túl szívélyes személyzet

Mindenki szereti, ha kedvesek vele. Még ha egy vendég nem is azt igényli, hogy minden óhaját lessék, az alapvető, illendő szívélyességet elvárhatja. Amennyiben a személyzet tagjai nem előzékenyek, nem megoldás-orientáltak, akkor könnyen csalódhat. Vannak persze olyan vendégek, akiknek semmi sem jó, de őket most nem kell figyelembe venni, mert velük kapcsolatban úgyis mindegy, a szállásadó mennyire jóindulatú…

3.Rémálom a szálláshelyen: a rossz állapot

Szakadt szőnyeg a szobában? Lehulló csempe a wellness-részlegben? Dülöngélő asztal az étteremben? És így tovább… Azt, ha egy alacsonyabb besorolású hotelben vagy kis családi panzióban nem a legújabb, legcsillogóbb bútorok vannak, természetesen egyáltalán nem probléma, főleg, ha a vendég tudja, mire számítson az előzőleg látott fotók alapján. De, amikor a fotókhoz képest sokkal rosszabb állapot kerül a szeme elé, akkor joggal csalódik.
Ide tartozik az is, ha például klímás szobát foglalt a legnagyobb hőségben, ám az nem működött a szobában az ott tartózkodáskor. Vagy számított a szobában található vízforralóra, de az romlott el… És egy eldugult vécé sem kellemes! (Ilyenek persze előfordulnak, és ideális esetben egy szálláshely tud is azonnali megoldást kínálni: pl. ad egy másik szobát, netán küld egy karbantartót vagy vízforralót…) Érdemes ezekre az apróságokra figyelni, hiszen a teljes ott töltött élményét meghatározhatja, mit lát maga körül.

4.Rémálom a szálláshelyen: kosz és bogarak

Bár Magyarország kiemelkedően híres a tiszta szálláshelyeiről, és egy azonos kategória-besorolással bíró mediterrán országbéli szálloda gyakran sokkal kevésbé tiszta, azért érdemes erre továbbra is figyelni. A foltok, nem megfelelően kiporszívózott szőnyegek, a közös terek bútorai, az étterem vagy wellnessrészleg általános tisztasága igencsak meghatározhatják a végső pontszámot, amelyet az értékeléskor adnak a vendégek.
A bogarak, rovarok ezen belül is külön „kategóriát” képviselnek. Egy szúnyogháló hiánya is roppant kellemetlen nyáron, főleg poloskás országrészekben, de a benti pókok, hangyák, legrosszabb esetben pedig, csótányok eléggé el tudják venni az ember kedvét egy pozitív értékeléstől.

5.Rémálom a szálláshelyen: a koszos textíliák

A tisztaság hiányán belül is külön kategóriát képviselnek a textíliák, amelyek makulátlansága talán mindennél fontosabb. Elvégre, nem minegy, a vendég milyen törülközővel itatja fel meztelen testéről a vizet, vagy milyen ágyneműbe fekszik bele. Kisebb gondot jelent, de ezek mellett azért egy koszos díszpárna vagy foltos függöny, esetleg sokszor mosott, láthatóan rossz állapotú terítő is eléggé lehangoló lehet.

Ezt segítünk mi elkerülni: zöld technológiával biztosítunk maximális fehérséget a szállodai textíliáknak! Mit nyerhet ezzel?

  • Hófehér textíliákat és a tisztasággal elégedett vendégeket;
  • hosszan megmaradó anyagminőséget: foltok nincsenek, de az anyag sem megy gyorsan tönkre a zöld technológiával;
  • éttermi, frottír, általános szállodai és wellness textíliák, illetve függönyök, takarók mosását is biztosítjuk.

A Green Cleaning mosodák az ország 75%-át lefedően megtalálhatók! Környezettudatos, hatékony, textilvédő bérmosoda: https://greencleaning.hu/kapcsolat/